Zřizovatel organizace
Kontaktní adresa
SENIOR Otrokovice, p.o.
K. Čapka 1615
765 02 Otrokovice
Tel.: +420 576 771 677
E-mail:
vardanova@senior.otrokovice.cz

SENIOR OTROKOVICE
- O SENIORu
- Zásady SENIORu
- Etický kodex zaměstnanců SENIORu
- BAZÁLNÍ STIMULACE V SENIORu
- PRÁCE SE VZPOMÍNKAMI v SENIORu
- Smyslová aktivizace v SENIORu
- Práce s biografií v SENIORu
- Validace podle Naomi Feil
ETICKÝ KODEX ZAMĚSTNANCŮ
příspěvkové organizace SENIOR Otrokovice
příspěvkové organizace SENIOR Otrokovice
I. Základní ustanovení
- Účelem etického kodexu je stanovit základní pravidla chování všech zaměstnanců organizace a informovat veřejnost o chování, které je oprávněna očekávat.
- Zaměstnanci dbají na dodržování lidských práv tak, jak jsou vyjádřeny v Listině základních lidských práv a svobod, řídí se platnými zákony tohoto státu a závaznými předpisy, souvisejícími s výkonem jejich povolání.
- Všichni zaměstnanci pečují o uživatele služeb ve smyslu Etického kodexu, neboť práce s této oblasti nemůže být vykonávána pouze podle předpisů a norem, ale mnohem více zaleží na etice, chování, trpělivosti a obětavosti při péči o naše uživatele.
II. Etické zásady ve vztahu k uživatelům služeb
- Pomáháme lidem, kteří naší podporu a pomoc potřebují, bez ohledu na národnost, rasu, víru, věk, pohlaví, politické přesvědčení, ekonomickou situaci a společenské postavení.
- Chováme se zdvořile a přistupujeme ke každému člověku jako k jedinečné lidské bytosti s pochopením, úctou, empatií, trpělivostí a citlivě reagujeme na jeho potřeby.
- Respektujeme důstojnost každého člověka, jeho soukromí, důvěrnost jeho sdělení a neposkytujeme žádnou informaci bez jeho souhlasu, pokud se nejedná o akutní ohrožení jeho života. Nikdo nesmí zneužít ve vztahu k uživateli jeho důvěru a závislost žádným způsobem.
- Každý člověk je vždy rovnocenným partnerem, který dle úrovně svých fyzických a duševních sil spolurozhoduje o rozsahu a způsobu poskytované podporya pomoci.
- Zaměstnanci nevyžadují ani nepřijímají dary a žádná další zvýhodnění, která by mohla ovlivnit rozhodování o službě nebo narušit profesionální přístup k uživateli či žadateli nebo jež by bylo možno považovat za odměnu za práci,která je jeho povinností.
III. Etické zásady ve vztahu k organizaci a k spolupracovníkům
- Zaměstnanci plní odpovědně své povinnosti vyplývající ze závazků k organizaci, za svou práci nesou plnou odpovědnost a snaží se, aby úroveň a kvalita služeb byla, co možná nejvyšší.
- Pokud si zaměstnanec není jist, zda jde o činnost slučitelnou s výkonem práce v organizaci, projedná záležitost se svým nadřízeným. Zaměstnanci dávají přednost své profesionální odpovědnosti před svými soukromými zájmy.
- Zaměstnanci respektují pokyny svých nadřízených i ostatních odborných pracovníků a snaží se využívat a čerpat ze znalostí a zkušeností svých kolegů.
- Základem vztahů mezi zaměstnanci je vzájemně čestné, slušné a společensky korektní chování. Kritické připomínky vůči ostatním pracovníkům organizace jsou řešeny pouze na pracovišti a nikdy ne před uživatelem či žadatelem o službu.
- Všichni zaměstnanci dbají na udržení a zvyšováni prestiže svého povolání i organizace. I v mimopracovní době vystupují tak, aby nesnižovali důvěru v očích veřejnosti.
- Zaměstnancům je umožněno se vzdělávat a udržovat si, případně si zvyšovat kvalifikaci potřebnou pro výkon své profese.
IV. Závěr
- Etický kodex jako součást vnitřních norem je pro každého zaměstnance závazný a jeho nedodržování může být posuzováno jako porušení pracovní kázně se všemi z toho vyplývajícími důsledky.
- Etický kodex nabývá platnosti dnem podpisu ředitelky organizace a účinnosti dnem 1. 8. 2008.
V Otrokovicích, dne 1. 8. 2008
Ing. Vardanová Ivana
ředitelka organizace
Novinky
23.04.2018
Jídelní lístek od 23. dubna do 29. dubna 2018
23.04.2018
Orientální dopoledne
23.04.2018
Smím prosit
23.04.2018
Arteterapie
23.04.2018
Vzpomínání v kuchyni - jarní nádivka
13.04.2018
Jídelní lístek od 16. dubna do 22. dubna 2018
13.04.2018
Canisterapie
13.04.2018
Cestujeme po Vietnamu
13.04.2018
Muzikoterapie
13.04.2018
Kavárna Pohoda